sobota, 3 kwietnia 2021

Jarmark wielkanocny

W Wielki Czwartek wybrałam się na wielkanocny jarmark w moim mieście. 
Bardzo lubię świąteczne jarmarki. W nich czuje się ,,ducha świąt". 

Widząc te wszystkie spaniałości wstąpiła we mnie nadzieja w lepsze jutro .😉

Każde takie wyjście napawa mnie optymizmem i radością. 

 

Przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą. Babki już napieczone, porządki zrobione, a jutro będziemy z siostrami malować jajka. 
Muszę pokazać Wam jeszcze paszteciki. To praca mojej mamy😁Nie powiem, że jeszcze z nich coś zostalo, bo były pieczone na Niedzielę Palmową. Pyszne już zjedzone😁




3 komentarze:

  1. Paszteciki wyglądają przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, pozytywny wpis. Pozdrawiam i życzę Spokojnych, Zdrowych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, takie pasztety są pyszne. Aż nabrałam ochoty na taki specjał.

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸