czwartek, 15 kwietnia 2021

Światowy dzień sztuki

 

Dziś obchodzimy Światowy Dzień Sztuki. Kiedyś uczono mnie, że interesowanie się sportem to nie tylko kibicowanie, ale również jego uprawianie. Tak samo można powiedzieć o sztuce. Nie tylko samo podziwianie jest sztuką, ale tworzenie czegoś. Każdy z nas ma jakiś talent. Moim jest szydełkowanie. Ma wiele plusów. Choć na początku było trudno, z czasem powstały bardzo ładne rzeczy, choć do każdej mam jakieś ,,ale", ciągle wydaje mi się, że nie jest doskonała. Potem nastała era kamyczków. Malowanie i roznoszenie kamyczków całkowicie mnie pochłonęło. W sztuce to jest fajne, że można zrobić coś i podarować komuś. Można też sprzedawać swoje dzieła, ale nie jest to ta sama frajda. Przynajmniej dla mnie. Układanie puzzli, można uznać za sztukę, które nie mają zdolności plastycznych. To zadanie jednakże bardzo wycisza i relaksuje. 

W dobie pandemii kupiłam obraz z diamentów tzw. haft diamentowy, mozaika z diamentów z ang. Diamond Painting. Sztuka dla osób cierpliwych, lub chcących uczyć się cierpliwości. Polecam gdyż jest to zajęcie bardzo czasochłonne i przyjemne. Polega na przyklejeniu suchym klejem kolorowego diamentu w odpowiedni symbol. 


Dziękuję, że jesteście i dajecie motywację do dalszego tworzenia. 


2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że w ogóle istnieje taki dzień. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wiedziałem o takim dniu. A co do Twego hobby - znam kilka osób o podobnej pasji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc