sobota, 29 maja 2021

Majówka z Mamą


 Dla Mamy zrobiłam wazonik w pastelowych kolorach. Mama bardzo lubi kwiaty, więc otrzymała od nas trzy bukiety. Był sodki poczęstunek, kawa i winko.

Otoczka na wazonik zrobiona jest w trzech kolorach: żółtym, białym i łososiowym. pod nią malutka serwetka z tych samych odcieni. W ogrodzie jakiś czas temu było biało. W tym tyg. nie zdążyłam zrobić cyklu zielono mi dlatego dziś prezentuję kilka zdjęć białych kwiatków: 



Czas leci nieubłaganie i za niedługo w ogrodach i sadach pojawią się pierwsze owoce:) Najlepsze z własnego krzaczka;) 




Wazonik bierze udział w wyzwaniu: 

linijka druga jasny żółty, biały, łososiowy



4 komentarze:

  1. My już też czekamy na nasze truskawki. Będą na pewno pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post. Wręcz cudny. U mnie dominowały kwiaty od Siostry i mnie. Pozdrawiam serdecznie. Dziś właśnie 34 minuty na zewnątrz. Pomoc przy zakupach. Poza tym przypomniałaś mi czasy dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wazon. Też lubię takie nietypowe, robione od serca prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w Bingo Szuflady :). Wspaniały wazon!

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸