niedziela, 8 sierpnia 2021

Wielki dzień pszczół

Tak dziś pszczoły mają swój dzień. Te pracowite owady są bardzo towarzyskie. Zauważyłam to na wakacjach, na plaży. One siadają sobie na czymś słodkim, a ludzie wtedy zaczynają panikować. 

Z pewną nieśmiałością podałam pszczółka palec, a ona usiadła na niego i przeniosłam ją na kijek  z parawanu. Siostry miały że mnie niezły ubaw, ale jak kilka dni później byliśmy na wystawie kwiatów jadalnych zauważył, że więcej ludzi tak robiło😁

A wieczorem na plaży, na mój ręcznik usiadła chyba królowa pszczół. 

Taką miałam fajną przygodę z tymi pracowitymi owadami. 

Nie będzie pszczół nie będzie nas...
Polecam Film o pszczołach. Fajna bajka nie tylko na dzisiejszy dzień.

2 komentarze:

  1. Ciekawa opowieść. Słyszałem / czytałem o tym dniu. Pełno ich ostatnio wszędzie - tych owadów - oczywiście :) Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że w tym roku pszczół jest jakby więcej. Musimy dbać o równowagę ekosystemu.

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸