niedziela, 10 października 2021

10.10. dzień gier planszowych

     Bardzo lubimy grać w gry planszowe. Od Chińczyka, który był pierwszą grą, w którą grałam poznałam niedawno wiele różnych gier. Nie wiedziałam, że świat gier jest tak bogaty, więc między czytaniem, a szydełkiem czasami gram z siostrami lub rodzicami. Bardzo lubię grać w Wsiądź do pociągu, Uno, Tajniacy Disney, Park niedźwiedzi, Dobble i inne.  

Są różne gry planszowe, różne kategorie, sposoby gry dlatego co jakiś czas na blogu będę prezentować jedną grę. Dziś parę gier z mojej kolekcji. 

Dobble to u nas hit. Prosta i przyjemna gra obrazkowa na spostrzegawczość. Posiada wiele wersji, o których opowiem następnym razem. 



 
 

To niektóre zdjęcia z mojej kolekcji gier. W gry planszowe można też grać przez internet, ale moim zdaniem to nie to samo.    Remont w domu już skończony, więc mogę sobie pozwolić na przyjemności. 

Gry planszowe, a raczej grupy z grami na fb  dały mi pomysł na zabawę, konkurs Jaka to książka. Ja odgadywałam tytuły gier. Na początku też nie było łatwo. 

Przypominam o tej zabawie

A to zagadka, w której brałam udział i natchnęła mnie do zorganizowania takiej zabawy z tytułów książek: Została przeniesiona na fb


 

Dziś jeszcze jest międzynarodowy dzień drzewa Pomysłodawcą Światowego Dnia Drzewa jest amerykański znawca i miłośnik przyrody Juliusz Morton. Znaczeniem tego dnia jest propagowanie idei sadzenia i pielęgnacji drzew. 

 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

4 komentarze:

  1. Ja zaś z kolei nie lubię planszówek, ale znam wiele osób, które to uwielbiają. Serdecznie pozdrawiam , życząc miłego tygodnia ;-) Ps. Przypomina mi się, że w dzieciństwie i w przedszkolu grywałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na świetlicy jest mnóstwo planszowek😉My gramy z rodzinką ale nie często.

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸