czwartek, 28 października 2021

Trochę nietypowych dziś ,,świąt"

Dziś obchodzimy Dzień Odpoczynku od Zszarganych Nerwów. Udało Wam się dziś nie denerwować? Mnie tak, choć charakter trudny, ale trochę byłam na świeżym powietrzu i spokój wrócił;) Życzę Wam, żeby każdy dzień miał w sobie choć trochę spokoju.

Dziś jest też Dzień Animacji. Uwielbiam animacje szczególnie te Disney'a. Do moich ulubionych należą te stare produkcje: Król Lew, animacja ponadczasowa według mnie. Mała Syrenka, Zakochany Kundel, 101 dalmatyńczyków, Piękna i Bestia. A z tych nowszych Zaplątani i Kraina lodu chociaż to nie jest już to samo co te pierwsze kultowe animacje, rysunkowe. Te dwie bajki, o których wspomniałam mają w sobie jakieś przesłanie, świetne piosenki. No  cóż technika idzie do przodu, dzieci pewnie nudzą się na ,,naszych" bajkach. 






Dzień Miłośników Pluszaków bardzo lubię pluszaki. Ostatnio zbieram te z biedronki. Takie dziwne hobby. Trochę ich jest. Potem można takie zwierzątka sprzedać na jakieś aukcji charytatywnej lub podarować:) 


Który dzień dziś wybieracie? 


3 komentarze:

  1. Dzień Animacji - Prawie trzy godziny na świeżym powietrzu, jestem padnięty. Świetne te dni nietypowych świąt . Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień miłośników pluszaków to moje święto uwielbiam pluszaki

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki dzień powinni wprowadzić ustawowo wolne. :P

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸