sobota, 19 lutego 2022

Calico gra planszowa

 Od czasu pandemii zainteresowałam się grami planszowymi. Znałam tylko przed epidemią chińczyka, scrabble, monopolly i parę innych. Nie miałam pojęcia jak piękne są wydane współczesne gry i jaka to świetna rozrywka. Dzięki różnym grupą na fb poznałam wspaniałych ludzi którzy swoimi pomysłami wciągają innych ludzi w swój ,,planszówkowy"  świat i nie są to dzieci, a dorosłe pełne pasji osoby. Dziś przedstawię Wam grę Calico wydawnictwa Lucky Duck Games. 

                                                            

Już sama okładka gry sprawia, że chce się w nią grać :)  Celem gry jest stworzenie kocyka dla kotów. 


Gra zawiera wiele elementów: kawałki materiałów, które układa się wg wylosowanych wzorów. Kawałki materiałów mają różne kolory i desenie, a od nas zależy jakie będziemy zbierać. Na naszym kocyku nie może zabraknąć również guzików, które są aż za trzy pkt. Gra to rozgrywka losowa. Losujemy ,,materiały" ze specjalnego woreczka, a później kombinujemy jak je ułożyć żeby dostać kotka lub guzik.



U nas ferie, więc gry idą w ruch. Wygrywa ta osoba, która ma najwięcej pkt. Ta gra została zdobyta w konkursie, dlatego warto brać w nich udział. Działają motywująco i kreatywnie. 
Sobota to będzie dzień na blogu, w którym będę opisywać gry, w które gramy. 
Świetna zabawa dla każdego. Choć nie jestem kociarą polecam 


5 komentarzy:

  1. Nie lubię planszówek, ani żadnych gier. Może to kiedyś się zmieni ? Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie bardzo podoba :) szczegolnie ze kotki sa. Kiedys czesto gralam w scrabble i chinczyka. Gra planszowa Krol Popiel jest tez fajna. Buduje sie wieze z klockow i ucieka krolem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc