czwartek, 21 kwietnia 2022

Dzień kreatywności

 Dzisiaj jest dzień kreatywności, więc wszystkim życzę nieustannej weny twórczej. 


             
Mieć fantazję nie znaczy coś sobie wymyślać. To znaczy tworzyć coś z     tego, co istnieje.  – Tomasz Mann

             

Dla mnie odkryciem było i jest malowanie kamyków. Takie proste, a jakże kreatywne zajęcie. 

Przedstawiam poniżej moje prace: 



A to moje znalezione: 
Potworkowi świecą oczy w ciemności


Mała rzecz, a cieszy. Zainteresowanych akcją zapraszam na grupę fb kamyczki. Zabawa cieszy się wielkim powodzeniem na terenie całego kraju. 
Gry planszowe to też moje kreatywne zajęcie. Oprócz grania z rodzinką w wolnym czasie układam sobie z elementów różne obrazki: 



Kreatywnego dnia dla Was :) 




 

8 komentarzy:

  1. Kreatywnego dnia i Tobie :-) . Pozdrawiam serdecznie, nie słyszałem o tym dniu. A powyższe prace wyglądają fantastycznie, gratulacje :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna zabawa z kamyczkami. Niezwykle pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może się dołączyć. Wystarczy namalować cokolwiek na kamyczku dopisać kod z miasta i zostawić w dowolnym miejscu. Dodać #fb kamyczki. Radość wielka z malowania i znalezienia

      Usuń
  3. Kreatywność ważna sprawa. PS Dziś niektórzy świętują też Dzień Herbaty. ;)

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸