środa, 31 sierpnia 2022

Międzynarodowy Dzień Bloga

 Dziś 31 sierpnia ostatni dzień miesiąca i tym samym Międzynarodowy Dzień Bloga


Z tej okazji chciałabym podziękować moim czytelnikom, stałym komentującym i wszystkim choć na chwilę zatrzymali się na mojej stronce za obecność, dobre słowo, chwilę uwagi. 

***
Chciałabym wszystkim Blogerom życzyć sukcesów, spełnienia marzeń i weny na tworzenie postów.

***
Uważam, że nie przypadkiem miałam  na maturze z j. polskiego do której to podeszłam z wielkim przejęciem tekst  Nieznośna szybkość bloga, „Rzeczpospolita”, (Plus Minus). 
Wtedy już interesowało mnie blogowanie, ale jak było w liceum nie miałam na to czasu. 
Teraz mogę spełniać się na tej stronce sztukaiksiazka, przyznam, że o książce ostatnio jest bardzo mało...Chyba jakiś kryzys czytelniczy...Za to więcej czasu poświęcam roślinkom  w cyklu Zielono mi, malowaniu kamyczków i podróżą. Zamysłem stworzenia bloga był czas na przerwę, a to właśnie w chwilach wytchnienia robię. 
Moim marzeniem byłoby zorganizowanie BookTour, który doszedłby do skutku, wygranie jakiegoś wyzwania związanego z robótkami oraz napisanie rekomendacji do książki. 
To są moje plany, na które pracuję i mam nadzieję, że się spełnią. 

 ***

Dziękuję za udział w comiesięcznym konkursie Jak to widzisz. Jutro następny wiersz do stworzenia kartki:) 

***
Życzę miłego wieczoru

4 komentarze:

  1. Życzę dużo radości z blogowania, czasu na realizowanie licznych pasji oraz spełnienia marzeń. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę dużo inspiracji w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę , wszystkiego co najlepsze i pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego dalszego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc