poniedziałek, 26 września 2022

26 września Dzien jabłka

 


Do jabłek mam szczególny sentyment, ponieważ jabłonie stanowią większą część sadu mojego dziadka, którym teraz opiekują się moi rodzice i ja☺️

Pod jabłonką spędziłam lata dzieciństwa, była to piękna augustka rosnąca w środku ogrodu, której dawno już nie ma. Pamiętam jak płakałam, gdy ścinano drzewko. 

Bawiąc się pod nią trzeba było uważać żeby nie dostać jabłkiem w głowę😊

Z okazji dnia jabłka zrobiłam wskazówkę


W tym roku byłam też w Skierniewicach i siedziałam na ławeczce prof. Pieniążka🙂

Wkrótce przedstawię więcej wskazówek. 

Jedna leci do Basi za kartkę. Paczuszka dotrze z opóźnieniem. 




2 komentarze:

  1. W tym roku wszędzie bardzo obrodziły jabłka

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię jabłka, też mam dziecięce wspomnienia z nimi związane, pozdrawiam ! .

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸