czwartek, 17 listopada 2022

Mozaika diamentowa

 Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam skończony mój pierwszy obraz haftu diamentowego. Rzecz do robienia prosta, nie trzeba mieć jakiś super zdolności żeby ogarnąć metodę diamond paint. Wystarczy suchy klej, długopis i koraliki, które często są dołączone w zestawie. Nabieramy najpierw suchego kleju na długopis, bierzemy kwadracik, a później przyklejamy w odpowiednie miejsce. Miejsca są oznaczone na dołączonej mapce kolorów. Różnice  w odcieniach są niewielkie ok. pół tonu między jednym, a drugim różem było w tym wypadku. 



Kupiłam ten obraz jak zaczęła się pandemia w 2019r. w tym skończyłam. Robiłam go głównie w zimowe lub jesienne wieczory. Zobaczcie jaki efekt: 



A tutaj kolaż, na którym widać długopis i koraliki. Praca techniką mozaikową relaksuje i odpręża. Kupując ten obraz nie miałam pojęcie, że będzie taki duży ;) Tym bardziej jestem zadowolona, że skończyłam robótkę. Wymiar 40x50. 


Pozdrawiam




5 komentarzy:

  1. Gratuluję cierpliwości. Mnie robótki ręczne takie przerażają, przypomina mi się ZPT w 5 klasie Sp . .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cię podziwiam. Piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie A ile cierpliwości potrzeba Mnie zniechęciła wielkość obrazka i malutkie koraliki a też chciałam kupić i zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny obrazek. Widać, że wymagał dużo pracy. Ja nie miałabym do niego aż tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń

Była sobie miłość