poniedziałek, 26 grudnia 2022

Drugi Dzień Świąt

 Najpierw chciałam podziękować Basi za piękną kartkę z pingwinki emocji, która sprawiła mi wielką radość😊

A teraz trochę o prezentach, a więc od rodIców dostałam świąteczne milusie skarpetki i biografię Franciszka Piłeczki jednego z moich ulubionych aktorów.  

Od siostry zestaw kubek + skarpetki z motywem świątecznym 

Nie zabrakło czegoś artystycznego. Kupiłam sobie w sklepie notesik z mozaikę diamentową i zostawiłam go sobie do prezentowej paczuszki😊



A jeszcze pokażę świeczkę, którą dostała moja najmłodsza siostra. Za czasów mojej młodości takich rzeczy nie było ale ta świeczka jest... Sami zobaczcie😁:


A u Was Dzieciątko, Mikołaj, Gwiazdka przynosi prezenty? Było bogate, skromne, czy wymarzone? 

8 komentarzy:

  1. Świetne prezenty. U nas dzieciaki dostały tyle prezentów, że część musiałam schować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam mama też tak robiła. Potem zapominałyśmy o niektórych i były traktowane jak nowe😁Mam 2siostry, więc trochę tego było

      Usuń
  2. Wymarzone, pióro , długopis między innymi, pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymarzone prezenty są najlepsze, czeka się na nie, a potem wielka radość😃

      Usuń
  3. U mnie Mikołaj, a prezenty były udane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałm
    książkę Tajemnica morskiej Latarni Santa Montefiore kosmetyki , słodycze A ja siostrze też dałam fajną świeczkę w trakcie misia

    OdpowiedzUsuń

Rubinowa akwarela