niedziela, 5 listopada 2023

Minerały i kamienie szlachetne

 W ostatnią niedzielę byłam na festiwalu czekolady, o którym nie pisałam na blogu, ale dziś byłam na giełdzie Minerałów, biżuterii i skamieniałością oczywiście z moją Mamą, która towarzyszy mi w tych wypadach i wszelkich wyjazdach.

Miłością do kamieni zaraził mnie mój św. pamięci kochany dziadek. Kupował różne drzewka szczęścia i zbierał kamienie, ale jego interesowały meteory. Nie wiem czy były prawdziwe, czy nie, ale dziadek umiał mnie zaczarować opowieściami. Był z zawodu górnikiem, więc opowieściom nie było końca. Ale przejdźmy już do dzisiejszej giełdy.bilet wygrałam w konkursie na kolekcję kamieni

A to moja skromna kolekcja: lampa solna, dwa drzewka, piramida, fluoryt,jaspis, piryt i kwarc.

Na drzewku jest zawieszony wisiorek kryształ górski.



Zapraszam na fotorelację 

Bardzo podobały mi się te opaski z kamieniami wyglądały jak tiary księżniczek😊

Były też różne liście jako wisiorki,przepołowione agaty czy róże pustyni


Również drzewka szczęścia



Skamieniałosci
Ciekawostką były orgonity





Ich zadaniem jest emanowanie ożywczą korzystną dla organizmów energią.😉 Poprawiają samopoczucie, wspomagają regenerację itp.
Moja kolekcja powiększyła się o różę pustyni i aragonit. 

Miłego wieczoru


6 komentarzy:

  1. Ciut ci zazdroszczę Lubię kamienie i minerały też mam mała kolekcje kiedyś chodziłam na giełdy minerałów jak były blisko . teraz są są gdzieś daleko od domu więc nie byłam dawno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie zazdroszczę muszelek :) A giełda może będzie w Twoim mieście. Warto oglądać stronki na fb :)

      Usuń
  2. Jej, jakie niektóre są piękne. Aż chce się je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak były piękne okazy. Nazw nie pamiętam, ale było warto się przejść

      Usuń
  3. Świetna relacja. Moja Mama posiada jedno drzewko szczęścia, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Drzewka szczęścia są bardzo fajną pamiątką:) Pozdrawiam

      Usuń

Majówka💚🌸