wtorek, 21 listopada 2023

Zielono mi💚😃

 Kochani! 

Cykl ,,Zielono mi" sprawił, że pokochałam roślinki. Na parapecie w moim pokoju żyją różne gatunki. W sobotę przesadzałam ananasa. Roślina matka dała aż trzy małe sadzonki!Storczyk rośnie, ma się dobrze. Zakupiłam dla nich specjalne nawilżacze powietrza, które służą także mnie oraz osobom przebywającym w pokoju. 



Na aukcji kupiłam liposomy, czyli kwitnące kamienie, które są coraz większe, a jak zakwitną to obdarują nasze oczy pięknymi, kwiatkami🤩. Oplątwa jest z tyłu. Ta roślinka to dla mnie i mojej rodziny nowość. Ciągle czytam o niej nowe informacje i dla niej oraz liposomów będzie poświęcona osobna notatka. Na parapecie jest też rozsada Mamy. No i aloes w rogu, który dzieli się swym sokiem. Co można zrobić z aloesowego soku🤔Macie jakieś ciekawe stronki na temat aloesu😁Chętnie poczytam😍




4 komentarze:

  1. Ale masz sporo roślinek. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie - prezentują się pięknie, pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolekcja! Też mam aloes, to bardzo ciekawa roślina. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Roślinki powinny być w każdym domku <3

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸