wtorek, 12 marca 2024

Zielono mi💚

 Dziś Fotorelacja z Międzynarodowej Wystawy Orchidei, Sukulentów i Bonsai w Katowicach. 

Moja Mama miała niedawno urodziny, a że jest pasjonatką roślin bo ogród, uprawy to pasja, która przechodzi z pokolenia na pokolenie. Otrzymała ode mnie wejściówkę na tą imprezę. 😊













A to moje nowe roślinki: Storczyk Phalaenopsis i żywe kamienie tzw. kamienie szczęścia😉



Świetna impreza. Jeśli będzie blisko waszego miasta serdecznie polecam. Niesamowite wrażenia. Dodam jeszcze, że oglądając Bonsai można było usłyszeć dźwięki harfy. Pani grała na harfe😃

Impreza odbyła się w sobotę. Miło spędziłam dzień👌

5 komentarzy:

  1. Chciałam jechać na tą wystawę ale nie wyszło... Dzięki Tobie zobaczyłam jak było tam pięknie :).

    Też mam tego storczyka z Lego :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc świetnie spędzony dzień, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wybrałabym się na taką wystawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wystawa była piękna ok warta zobaczenia☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc