wtorek, 21 maja 2024

Sowa馃

 Cze艣膰☺Dawno nie robi艂am nic na szyde艂ku. 

Zawsze podoba艂y mi si臋 szyde艂kowe Sowy. Moja

wysz艂a tak:

Jest zrobiona  z element贸w po艂膮czonych. 
Z艂膮czy艂am oczy. Z dw贸ch kordonk贸w bia艂ego i be偶owe go. Przymocowana do obr臋czy nitk膮. 
Sow臋 zg艂aszam na wyzwanie Skrzyd艂a. 


Gdybym m贸g艂 mie膰 skrzyd艂a

Cia艂o pe艂ne du偶e pi贸ra

poleci艂bym bym wysoko 

ponad wierzcho艂ki g贸r. 

                                  Borusia

Gdybym by艂a tak膮 Sow膮 polecia艂abym sobie 馃榿

 A dzi艣 w ramach zielono mi 馃挌rododendrony:




8 komentarzy:

  1. Podziwia艂em i podziwiam wci膮偶 osoby maj膮ce takie pasje :-) . Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsu艅
  2. Extra! Wow, sowa wysz艂a super. Bardzo dzi臋kuje za udzia艂 w zabawie DIY pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsu艅
  3. Naprawd臋 bardzo 艂adnie wysz艂a ta s贸wka 馃槉. Ja najbardziej jestem pe艂na podziwu pracy w艂o偶onej w wykonanie tej pracy. Efekt finalny jest cudowny 馃槉!

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艁adna szyde艂kowa ozdoba. Dzi臋kuj臋 za udzia艂 w wyzwaniu. DT DIY R臋kodzie艂o Margo :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Cudna sowa. Dzi臋kuj臋 pi臋knie za udzia艂 w naszym wyzwaniu. DT DIY Bogumi艂a 馃槈

    OdpowiedzUsu艅

Zielono-owocowo mi馃挌