poniedziałek, 1 lipca 2024

Dzień psa🐾

 Dziś dzień psa. 

Przedstawiam Wam Naszą Sabę

Saba we wrześniu skończy rok. Ta nasza kochana sunia zastąpiła Kiarę, która odeszła w lutym🩷

Saba ma wiele energii, ale ciężko znosi upały. Ma już swój kocyk na tropikalne dni, ale swego już nie mojego ratanowego fotela nie zamieni na nic innego na świecie. 

Uwielbia ganiać za piłką. Jest bardzo szybka, z pewnością upolowałaby jakąś gęś lub kurę na obiad😁

Choć jest mała ma wielki ryczek i zadziorny charakterek. Bardzo ją kocham. 

Dziś dostała ubranko i smycz z okazji święta i bez okazji. Po prostu szczęśliwy pies. 

Jeśli chodzi o książki dla psiarzy polecam:

🐾🐾🐾
I książki dla dzieci





I seria o Rico W. Cichonia





6 komentarzy:

  1. Ja mam kota :-). Wydać na zdjęciach że to przemiły piesek :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet nie wiedziałam, że dzisiaj mamy taki dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój też zadzior, ale kochany. I co ważne dogaduje się z 4 kotami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Saba!
    Zarzekałam się, że nie będę myślała o kolejnym psie po odejściu mojego Perra w listopadzie ubiegłego roku. Ale ostatnio- wczoraj i dziś podbiegły do mnie dwie małe, kudłate sunieczki i tak cieszyły się na mój widok, że nie wiem czy się nie skuszę! W każdym razie już myślę...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodka psinka :).

    Sporo tych książek o pieskach :).

    OdpowiedzUsuń

O jak oberżyna