niedziela, 6 grudnia 2020

Mikołajki

 

Ho, ho, ho był już u Was Mikołaj? Do mnie przychodzi wieczorem😁 

Z okazji Mikołajek i zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia przygotowałam dla Was zabawę 🧐
Litery pochodzą z książek o tematyce Bożnardzeniowej czy zimowej. Kojarzycie z jakich okładek? 
Tytuły oraz autorów wpisujcie w komentarzach np. 1 Czereśnie zawsze muszą być dwie M.Witkiewicz😁
Później podliczę punkty 1tytuł + autor=1 pkt
Osoba z największą ilością punktów otrzyma świąteczną niespodziankę🎁 


4 komentarze:

  1. Ja również życzę udanych Mikołajek. Prezent sobie sprawiłem sam wczoraj, a dziś w postaci bezkofeinowej kawy. Za to mój chrześniak wczoraj został sowicie obdarowany. Pozdrawiam. A biorącym udział w Konkursie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    Przesyłam odpowiedzi na czternaście zadań konkursowych (wszystkie tytuły i autorów książek odgadniętych przeze mnie elementów):
    1: Tytuł: ,,Świąteczny sekret” - Autorka: Krystyna Mirek,
    2: Tytuł: ,,Wszystko, czego pragnę w te święta” - Autorka: Anna Langner,
    3: Tytuł: ,,Na Święta przytul psa" - Autorka: Lizzie Shane,
    4: Tytuł: ,,Bądź moim światłem" - Autorka: Agata Przybyłek,
    5: Tytuł: ,,Świąteczne nieporozumienie" - Autorka: Katarzyna Bester,
    6: Tytuł: ,,Serce z piernika" - Autorka: Magdalena Kordel,
    7: Tytuł: ,,Spełnione życzenia" - Autorka: Karolina Wilczyńska,
    8: Tytuł: ,,Świąteczne drzewko życzeń" - Autorka: Emily March,
    9: Tytuł: ,,Anioł na śniegu" - Autorka: Joanna Szarańska,
    10: Tytuł: ,,Magia grudniowej nocy" - Autorka: Gabriela Gargaś,
    11: Tytuł: ,,Światło w Cichą Noc" - Autorka: Krystyna Mirek,
    12: Tytuł: ,,Zapach goździków" - Autorka: Agnieszka Lis,
    13: Tytuł: ,,Randka pod jemiołą" - Autorka: Agnieszka Olejnik,
    14: Tytuł: ,,Zimowe serca" - Autorka: Belinda Jones.

    Imię Uczestnika zabawy: Marta

    ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach konkursowych zgodnie z polityką prywatności strony". Akceptuję postanowienia konkursu.

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Proszę o przesłanie na adres e-mailu sztukaiksiazka@gmail.com

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Przed chwilą przesłałam e-maila

      Usuń

Kartkoweabc