środa, 25 listopada 2020

🐨Dzień Misia🐻

 Dziś jest dzień misia.Każdy miał lub ma jakiegoś ulubionego pluszowego misia. 

Moim ulubionym był Kubuś Puchatek😁Każdy odcinek bajki wieczorynki miałam nagryny na kasecie VHS. To były bardzo fajne czasy. 

Później polubiłam misia Coralgola, który fałszował tak jak ja😁

Przedstawiam Wam kilka propozycji książkowych o misiach dla dzieci. Niestety tylko okładki.

Jest też wiele propozycji filmowych i mnóstwo piosenek. 

🐾Mój brat niedźwiedź 1/2

🐾Seria Disneya o Kubusiu Puchatku

🐾Bajka Mały Miś 

🐾Miś Yogi 

🐾Troskliwe Misie

🐾Miś Padington

I wiele innych

Więc dzień misia można świętować w różnoraki sposób. 

Trzeba tutaj wspomnieć o Niedźwiedziu Wojtku- misiu walczącym w Polskiej armii.

Warto przybliżyć sobie historię tego niezwykłego misia. 

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. Nie wiedziałem, że był dzień Misia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu nie lubić misiów? U nas baaardzo długo był szał na Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym jest miś Paddington. :)

    OdpowiedzUsuń

Zielarnia pod starym dębem