wtorek, 2 lutego 2021

Optymizmu odrobinę😉

 Cześć, nadszedł czas na rozwiązanie zagadki Jaki to tytuł. 


Odpowiedzi jutro 


Do zabawy można dołączyć w każdej chwili. Punkty zbieramy za odgadniętego autora oraz tytuł Zachęcam. A oto kolejna zagadka:


Od 14 lutego  można prosić o podpowiedzi do wybranych dwóch numerków:) 

Tak dziś dzień świstaka, optymizmu i niedźwiedzia🐻

A taką serwetkę udało mi się skończyć...wprawdzie Po sezonie, bo jeszcze na niej motyw gwiazdy betlejemskiej, ale jak dla mnie serwetki są uniwersalne😉😁


Zabieram się wreszcie do roboty serduszek, u nas luty to miesiąc urodzin moich sióstr, a walentynki obchodzimy przy okazji😆Z umiarem podchodzimy do tego święta



4 komentarze:

  1. Świetna serwetka :) Przypominają mi się lekcje techniki w szkole podstawowej . Też coś tam "dziergaliśmy" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór,
    uprzejmie proszę o podpowiedzi do numerków 1 oraz 13.

    Pozdrawiam serdecznie 😊
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór,
    Przesyłam odpowiedź na jedno zadanie konkursowe (tytuł i autor książki odgadniętego przeze mnie elementu):
    11: Tytuł: ,,Zamek z piasku" - Autorka: Magdalena Witkiewicz.

    Imię Uczestnika zabawy: Marta

    ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach konkursowych zgodnie z polityką prywatności strony". Akceptuję postanowienia konkursu.

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸