sobota, 10 kwietnia 2021

Kwietniowa edycja zabawy jaka to książka :)

 

Można powiedzieć jaka pogoda takie hasło ;) Chociaż u nas za oknem cieplutko, więc za chwilę do wyjdę do ogródka. 

Krokusy ze zdjęcia są z naszej rabatki.  

A teraz przypominam zasady  zabawy: 

Okładka powieści Powrót Nicolasa Sparkas'a wygląda tak: 


Hasło z zeszłego miesiąca: 


 
Jeśli kojarzymy literkę z okładką piszemy w komentarzu  1.Powrót Nicolas Sparks otrzymujemy wówczas dwa punkty za prawidłowy tytuł i autora :) 
🧐Zadanie wbrew pozorom nie jest trudne. Wystarczy rozejrzeć się na blogach, stronach wydawnictw w wolnej chwili. Książki przeważnie są obyczajowe, parę o zwierzętach. Życzę miłej zabawy i sokolego wzroku. 

O podpowiedzi można prosić w komentarzach od 22 kwietnia. Przykład: Poproszę podpowiedź do nr 2 
koniec zabawy 1 maja 

Dziś należy wspomnieć Krzysztofa Krawczyka. Miałam okazję być na jego świątecznym koncercie. 
Tych dwóch piosenkarzy bardzo lubiłam. Bliżej mi do repertuaru Zbigniewa Wodeckiego, ale K. Krawczyka poznałam dzięki rodzicom, którzy bardzo lubią jego piosenki. 

                          
🎶Chciałem dać coś dobrego
Dałem tylko siebie
Los okrutnie ze mnie drwił
Gorzkich nauk nie oszczędził mi
Chciałem wnieść coś nowego
Chciałem mieć więcej wiary
Los okrutnie ze mnie drwił
Mojej wiary nie odebrał mi
Przemierzyłem cały świat od Las Vegas po Krym
Zgrałem tysiąc talii kart, które lubią dym
Skasowałem kilka bryk, nie żałuję dziś (huh huh)
Nie żałuję dziś   🎶

Wszystkim czytelnikom życzę miłego, słonecznego weekendu 


3 komentarze:

  1. Biorącym udział w zabawie życzę powodzenia. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry!
    Uprzejmie proszę o podpowiedzi do numerków 2 oraz 5.

    Pozdrawiam serdecznie 🥰🌳
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    Przesyłam odpowiedzi na siedem zadań konkursowych (tytuły i autorów książek odgadniętych przeze mnie elementów):
    Nr 3. Tytuł: ,,Wiosenne przebudzenie. Duchy minionych lat. Tom 1" - Autorka: Joanna Jax,
    Nr 4. Tytuł: ,,Klejnoty miłości" - Autorka: Roma J. Fiszer,
    Nr 7. Tytuł: ,,Rebeka" - Autorka: Daphne du Maurier,
    Nr 10. Tytuł: ,,Psim tropem. Ślady. Tom 1" - Autorka: Katarzyna Kielecka,
    Nr 11. Tytuł: ,,Lasoterapia" - Autorka: Katarzyna Simonienko,
    Nr 13. Tytuł: ,,O psie, który dał słowo" - Autor: W. Bruce Cameron,
    Nr 14. Tytuł: ,,Wymruczane szczęście" - Autorka: Joanna Szarańska.

    Imię Uczestnika zabawy: Marta

    ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach konkursowych zgodnie z polityką prywatności strony". Akceptuję postanowienia konkursu.

    Pozdrawiam
    Marta
    🌞🌱🌼

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc