wtorek, 6 kwietnia 2021

Zielono mi💚

 Mam takie ciche marzenie, aby w każdy wtorek zrobić wpis o roślinach. Będzie on tytułowany Zielono mi. Już dawno zrodził się w mojej głowie ale myślę, że teraz jest odpowiedni moment na wprowadzenie go w czyn.

Od pewnego czasu interesuję się również roślinami. Wprawdzie nie mam do nich ręki, gdyż moje nasionka zazwyczaj więdną. Zapominam podlewać. Za to moja mama z tatą dzielnie pracują w ogrodzie. 

Na tegoroczne święta kupiłam mamie na prezent różę jerychońską tzw. zmartwychwstankę. 

Aktualnie wygląda tak:

Na fb można zobaczyć filmik z etapów rozwoju tej niezwykłej rosliny, ktora na poczatku przypomina pająka, a później pięknie zielenieje. 

Serdecznie zapraszam. 

Za niedługo będziemy sądzić ozdobne kamienie, które swoją prostotą sprawiły, że zapragnęłam je mieć. 



Świąt jest pełen niezwykłych tajemnic i małych cudow😉☘

 A jakie roślinki Wy posiadacie w swoich domach? 

4 komentarze:

  1. Bardzo pozytywny wpis. U mnie królują storczyki. Cały mój biotop. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam ręki do roślin, ale w tym roku planuję zasadzić maliny na balkonie

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸