wtorek, 22 marca 2022

Zielono mi


 Dziś trochę o zielnikach. Uwielbiam kolekcjonować różne rzeczy. Do moich kolekcji zaliczam również zbiory liści, kwiatów, które później wklejam do zielników. 

Mam pierwszą część Zrób ten zielnik, którego autorem jest    Łukasz Skop, który prowadzi bloga bezogródek

O pierwszym wyd. zielnika już kiedyś pisałam, a teraz Zrób ten zielnik wyd. 2 jest numerem 1 na mojej liście zielników.


Drugim w kolejności zielnikiem jest Mój zielnik

 
A trzecią propozycją  Mój pierwszy zielnik


Dawno temu robiłam własny zielnik. Wzięłam gładki zeszyt i do niego zaczęłam wklejać zebrane liście. 




   

                          Dąb czerwony                Dąb szypułkowy                   Dąb bezszypułkowy                  
             
 

Jest jeszcze więcej odmian dębu, o których nie miałam pojęcia. Dla tych co tak ja ja lubią kreatywne spędzanie czasu zielniki są do tego idealne.  Takie przyjemne z pożytecznym. Nawet zmuszą do wyjścia z domu :) 
Polecam nie tylko miłośnikom natury.




                                 






2 komentarze:

  1. Przypomniały mi się czasu pierwszej klasy szkoły podstawowej, - kiedy to robiliśmy podobne rzeczy :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zielniki i różne publikacje o roślinach. :)

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸