poniedziałek, 8 sierpnia 2022

Wakacje

 Wczoraj wróciłam z wakacji. Były krótkie, ale pogoda dopisała i rodzince się podobało. Pojechaliśmy jak co roku nad morze do Darłówka. Nie wiem, czy kiedykolwiek ta miejscowość mi się znudzi. 

Na plaży zrobiłam zdjęcia moim zakładkom, gdyż wakacje sprzyjają do robienia fajnych rzeczy. 


Biorą udziała w wyzwaniu Rafa koralowa.

Do zrobienia zakładek użyłam farby akwarelowe, szydełkowe aplikacje, rybki zostały zrobione muliną, poprzyklejane różowe i fioletowe gwiazdki. Zielona obszydełkowana ściegiem ,,muszelka", a z Nemo obszyta czerwonozłotym kordonkiem.

Malowałam też z rodzinką kamyczki:



Rozniesione po miasteczku. Uwielbiam bawić się w roznoszenie kamyczków. 

Tym razem większą ilość, bo rodzinka pomogła w tworzeniu. Czekam aż pojawią się na grupie.

A tutaj trochę zdjęć :

Plaża

Zachód słońca

Molo

I szum morza:




3 komentarze:

Kartkoweabc