wtorek, 4 października 2022

Dzień zwierząt


 Dziś jest Dzień zwierząt, a mnie rozłożyło. Leżę sobie pod kołdrą, Zatoki i ból gardła sprawił, że nawet nie wyszłam do mojej suni Kiarci. 

Ale ona wie, że ją kocham, widziałam ją przez okno. 

A jak tam wasze zdrówko? Mam nadzieję, że dobrze.

Chciałam iść na spacer, do lasu na grzyby, tak ładnie się robi za oknem. Piękne kolorki. 

Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka. 

Czaruś moja papużka odeszła w te lato po moim przyjeździe znad morza. Tej samej nocy kiedy wróciliśmy. 

Na razie nie chcę papug. Za szybko się do nich przywiązuję, a bardzo szybko odchodzą jeśli są w pojedynkę. Więcej nie mogę mieć że względu na stan zdrowia. Jednak cieszę się, że miałam dwóch prawdziwych papuzi chora przyjaciół. 

Czaruś był częścią naszej rodziny. Został z babcią, a teraz jak się to mówi jest już po drugiej stronie tęczy. 


5 komentarzy:

  1. Dużo zdrowia. Mnie katar przeszedł, dziś lekko bolało ucho. O tym święcie słyszałem , a raczej czytałem :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej! Do tej pory nie miałam pojęcia o tym święcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero odzyskałam głos, ale już jest lepiej. Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia! Niestety dobrze wiem, co to ból zatok... Spokojnego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje, że zdrówko już wróciło ? To prawda, że przywiązujemy się do naszych zwierzaków i traktujemy ich jak kolejnego członka rodziny i gdy odchodzą też odczuwamy duży smutek. Dzień kota w lutym to pamiętam, ponieważ mam kociego seniora , który ma skończone 16 lat. Ogólny dzień zwierząt jakoś mi umknął. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Kartkoweabc