czwartek, 29 lutego 2024

Sofi na szydełku DYI

 Cześć:) 

Dostałam od moich sióstr fajny prezent.Tym podarkiem był oczywiście zestaw DYI crochet lalka Sofi do zrobienia na szydełku. 

Nawet nie wiedziałam, że robienie lalek, maskotek to taka fajna zabawa. Robiłam tylko serwetki, takie płaskie rzeczy z kordonka, a z włóczki rzadko. 

Nie byłabym sobą, gdybym trochę nie zinterpretowała tego wzoru na swój sposób. Zamiast guzików z włóczki doszyłam kwiatki ozdobne, serduszko zostało zrobione wcześniej i  oczy...to element, z którym zawsze mam problem rysując postać...,więc dokleiłam takie:) 
Minka zrobiona czerwoną nitką i jest:) 
A tutaj nogi:


Zaczęłam od głowy, tak jak było we wzorze, ale od nóg też spokojnie można zacząć taką robótkę. 

A zestaw wygląda tak: 

Zdjęcie z internetu 


                                                                       Miłego wieczoru:) 


4 komentarze:

  1. Wow, cudnie wyszło. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem pod wrażeniem, gratuluję :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, Twoja laleczka jest cudnie "pokraczna":).
    Patrzę na nią i buzia sama się uśmiecha :).

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸