niedziela, 22 listopada 2020

Kartka z kalendarza

 Dziś jest dzień kredki🖍

Bardzo fajne święto. Lubię kolorować. Na Boże Narodzenie dostałam taką książkę Świat tropików. 

Są tam obrazki do kolorowania można powiedzieć dla każdego. Jednak nie każdy pokoloruj tak samo. Osoby zdenerwowanie kolorują szybciej niż osób spokojne. Świadczą o tym ruchy ręki czy kolorory, dzięki którym możemy dowiedzieć się trochę o emocjach danego człowieka. Sama się na tym łapię gdy koloruję😁 

Nawet tym czym kolorujemy jest ważne. Jedne osoby używają nawet mazaków czy zakreślaczy. Mazakami zazwyczaj obrysowywałam kontury. 

Najgorsze w szkole było temperowanie. Zazwyczaj robił to tata, gdy wróciłam z lekcji. 

A teraz pokażę Wam moje pokolorowane obrazki z książki Świat Tropików:

Słonie indyjskie:



Polecam kolorowanie, relaksuje, uczy cierpliwości, pomaga się skoncentrować. A taka książka może być wspaniałym prezentem świątecznym😁Oczywiście z kredkami jeśli ich nie ma🖍

2 komentarze:

  1. Ciekawe, bardzo ciekawe. Ponoć kolorowanie Mandali uspokaja i rozluźnia. Taka mała dygresja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem Twoich kolorowanek. Bardzo pięknie to wygląda. A jeśli chodzi o temperowanie, polecam elektryczną temperówkę. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Majówka💚🌸