poniedziałek, 18 stycznia 2021

Puchatkowo - bałwankowo

 
Dlaczego dziś obchodzimy dzień Kubusia Puchatka? 

                                                                     I mój ulubiony cytat: 



A tu Kłapouszek :)

 
Oraz test : Ja jestem prosiaczkiem :) 
 
 
A tu bałwanki zrobione na szydełku: 
A o bałwanku też były bajki. Pamiętacie jakie? Miałam kocyk, na którym był Buli:) Ale o tym innym razem
 
 
 
                                                        Na koniec gimnastyka z Kubusiem: 







 

2 komentarze:

  1. Pamiętam, pamiętam. Mój prezent pod choinkę, bodajże 1992 - gi rok. Pięknie ilustrowany Kubuś Puchatek. Sam wybierałem Padał śnieg, w księgarni ja, kuzyn i siostra . Kuzyn do mnie: nie bój się deszczu, nie jesteś z cukru - nie roztopisz się. Dziękuję za przywołanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń

Była sobie miłość